Turundus – Partnerprogramm

Partnerteenused Sinu Ettevõttele.

Internetiturundusteenused Partnerprogrammi läbi.

Paketi pakkumine TheRelativity OÜ – 14222112

Partenlus Pakett – Internetiturundus

Progressive II 20% 2019

Partnerlusprogramm. Mida sisaldab Interenetiturunduspakett? Progressive II 20% 2019?

PAKKUMINE

Internetiturundusteenus – Mida sisaldab Partnerpakkumine?

Copywriting .e sisuturundus ettevõtte koduleheküljele. Teenused. Toode. Hinnad jpm Tekstide redigeerimine 2019 a. standarditele vastavaks otsingumootorite jaoks.

Külastatavuse tõstmine + www.veebikujundus.ee Reklaam kogu Ettevõtte infoga.

  • Müügi efektiivsuse tagamine.
  • Välisklientuuri baasi rajamine ( välismaa portaalis bannerite ja linkidena )
  • Partnerlustehingu
  • Bannerite kujundamise Partnerlustehingu jaoks.
  • Linkide rajamise Google jaoks ( 12 kodulehel ).
  • Bannerite kuvamise ja disaini TheRelativity OÜ ja IPPFoundation Gold OÜ kodulehtedel ( Google loeb banneritel olevaid kirju )
  • Bannerite disainimise Inforegistri jaoks.
  • Teie ettevõtte kuvamine  Täis informatsiooni ja piltidega, Blogi portaalis www.veebikujundus.ee

Kontakteeru: therelativityit(at)gmail.com

SISUTURUNDUS – SISUTURUNDUSEST

Sisuturundus on tekstireklaami vorm, mis sarnaneb ajakirjandusartikliga. Sisuturundus keskendub sisu loomisele, avaldamisele ja sihtrühmale edastamisele ning ettevõtted kasutavad seda samadel eesmärkidel kui reklaami, selleks et:

  • suurendada kasutajaskonda
  • mitmekesistada kasutajaskonda
  • luua või suurendada online-müüki
  • luua kasutajate veebikeskkond

Erinevalt teistest turundusvormidest tugineb sisuturundus kliendi olemasolevatele vajadustele ja nendest arusaamisele, mitte uute vajaduste tekitamisele. Nagu James O’Brian Contelyst kirjutas Mashable’is: “Sisuturunduse peamine idee seisneb selles, et bränd peab andma midagi väärtuslikku, et saada midagi väärtuslikku tagasi. Reklaami asemel ole saade/show. Veebibänneri asemel ole kaanelugu. Sisuturunduses peaks ettevõtete põhirõhk olema kliendi vajadustel. Vajaduse tuvastanud ettevõte saab mitmel viisil informatsiooni edastada. Näiteks ajakirjanduslikus vormis uudiste, infograafikute, artiklite ja fotode abil või reklaamivorme: videoid, valgeid raamatuid, e-raamatuid, e-posti, uudiskirju, juhtumiuuringuid, juhendeid, küsimusi-vastuseid, fotosid, blogipostitusi jms kasutades.

Personaalne sõnum.

‘Every person and company is different. We help create lasting values for the customer in terms of creating websites, branding and optimization. Let’s look at the future with an innovative look and at the same time do not forget about 25 years of Personal experience in web site design. We guarantee social responsibility. System updates. Firewall Through logos, business cards and publications, we create reliable identity solutions. Strong system. TheRelativity LTD 2 years on market.’

Seonduvad veebilehed:

www.therelativity.ee www.visiitkaart.info www.veebikujundus.com www.veebikujundus.ee
www.salvationprayer.eu www.visiitkaardid.info www.koduleheloomine.com www.radicenter.ee

 Internetiturundusest Lähemalt ja Turunduse Tähtsusest Internetis

Tänapäeva moodsal info-ja meediamaastikul on reklaami viimine potensiaalsele ostjale aina raskem. Klient tuleb ise üles leida ja talle selgeks teha, miks on just see toode või teenus talle parim. Läbi aegade on olnud turundus televisiooni ning teiste infokanalite kaudu edukas, kuid nüüd on trendid muutumas ning inimesed ei veeda telekat vaadates enam nii palju aega kui vanasti. Raadiot kuulatakse ainult autos ning välireklaami piiratakse ning kõigele lisaks on sellised reklaamid kallid ning tihti ei pruugi need isegi kliendini jõuda. Seoses Interneti tormilise arenguga ning inimeste harjumuste muutumisega, on arenenud just Internet üheks suurimaks võimaluseks kliendini jõudmiseks ning enda tutvustamiseks.

Tänapäevane ettevõtja, toote või teenuse müüja seisab silmitsi kiiremate muutustega kui kunagi varem. Tarbijani on üha raskem jõuda kuna infomüra kasvab ja valikute hulk on aetud ebanormaalselt kõrgeks.Samas väheneb aeg selles kõiges orienteerumiseks. Juba kolmkümmend aastat tagasi ütles Peter Drucker, et ettevõtte kaheks peamiseks funktsiooniks on innovatsioon ja turundus. Kuldsed sõnad, mida ei saa eirata ka praegusel hetkel. Kuid ühiskonna tormilise arengu juures võib nüüd rääkida olulistest muutusest turunduses.

Business webe eristatakse vastavalt kahele peamisele mõõtmele: kontroll ja väärtuse integratsioon. Kontroll on seotud majandusega. Mõned b-webid on hierarhilised; neil on juht, kes kontrollib väärtuspakkumise sisu, hinnakujundust ja tehingute voolu. Teised b-webid organiseeruvad ise. Turg ja selle dünaamika defineerivad toodete ja teenuste väärtuse ja hinna. Mõned b-webid keskenduvad kõrgele väärtusintegratsioonile, mis tähendab, et nad korraldavad spetsiifilise toote või teenuse pakkumise tootmist (nt autod, arvutid, konsultatsiooniteenused) integreerides väärtuspakkumisi mitmetest allikatest. Väärtust võib defineerida kasuna, mida kasutaja saab tootelt või teenuselt. Teised b-webid keskenduvad valikule (madal väärtusintegratsioon); see tähendab terve hulga valikute tegemist ühe integreeritud lahenduse asemel.

Majanduslik kontroll ja väärtusintegratsioon defineerivad b-webi viie põhitüübi peamised iseloomulikud jooned: agoraa, agregatsioon, väärtusahel, liit ja kommertsteenuste võrk

Ettevõtte suhtlemist olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mille käigus nad muuhulgas saadavad välja sõnumeid oma toodete headuse kohta, nimetatakse turunduskommunikatsiooniks. Seega on turunduskommunikatsioon vahendav protsess, kus ühel pool on ettevõte ning teisel pool väljavalitud tarbijad.

Turunduskommunikatsioonil on neli peamist eesmärki:

  • Informeerimine – inimeste teadlikkuse tõstmine ettevõttest ja selle toodetest;
  • Sõnumi tugevdamine – saavutatud teadlikkuse säilitamine ja tugevdamine, mis puudutab ettevõte mainet, peamisi hüvesid ning nime ära tundmist ka pikema aja vältel.
  • Veenmine – sihtgruppide motiveerimine sooritada ettevõtte soovitud tegevust (tavaliselt ostu).
  • Meeldetuletamine – inimestele märku andmine, et ettevõte ja selle tooted on endiselt saadaval
  • Üks-ühele lähenemine – on peamiselt suunatud kliendile, kes sirvib Internetti üksinda nii, et talle saab läheneda nö isiklikult. Selline lähenemine kasutab peamiselt otsingumootorite abi, vastates otsingusse pandud otsingusõnadele. Sellist turundamist võib näha näiteks Google paremal äärel, kui panna otsingusse mingi toode või isegi suvaline sõna.
  • Teatud huvide olemasolul põhinev – firmad paigutavad oma reklaami lehele, mida külastavad just sellise huviga inimesed. Näiteks, arvuteid valmistav firma paigutab oma reklaami teatud sorti arvutifoorumisse või uudistelehele, kus ilmuvad tehnika uudised.
  • Geograafiline lähenemine – reklaam suunatakse just selle maa kasutajale, kes on hetkel lehel, praegusel hetkel on see levinuim moodus. Võimaldab reklaamiga jõuda paljude erinevate riikide klientideni ilma suurema muutuseta ning inimesele on tõmbavam emakeelne reklaam. Selleks on vajalik lehekülje haldajalt teatud tarkvara, mis suudab külastaja asukohta määrata.
  • Kasutaja üldinfo järgi – praegu kasutab seda peamiselt Google, kes suudab jälgida kasutaja liikumisi ja valikuid Internetis, ning määrab sellejärgi reklaami tüübi ja sobivuse. Kasutatakse edukalt ka sotsiaalseid portaale, kus kasutaja märgib ära enda huvid ja kõik muu vajaliku, mis annab turundajale tähtsat informatsiooni.
  • Kasutaja enda valik – lehekülg küsib kasutajalt tema asukohta või keelt ning paneb selle abil paika reklaami, mis lehel paikneb. Näiteks on paljud tootjate lehed, mis peale keele sisestamist annavad välja kohe pakkumised kasutaja regioonis.

 

Koondväljavõte Teenustest

  1.  Koduleht. Kodulehe Teema ja disain. Analüüs ja planeeimine. Back-End WordPress / Haldus. Front-End lahendus. Mitmekeelsus Kasutajaliidese UI Disain.
  2. Responsive Disain e. ( Mobiilisõbralikkus ).
  3. Bränding – Logo – Tutvustav lause ( 4 tausta – ( must,valge,2 värvi )- Printimisvalmis PDF, CYMK color, Illustrator CC, RGB color .jpg kodulehe jaoks, 1 Artboard kliendi valitud suurusega (in,cm, või pixel )
  4. Visiitkaart kahepoolne – 2 Artboard. 56x96mm 3-5 mm lõikevaru ( bleed ).  ( Printimisvalmis PDF, CYMK color,Illustrator CC  .AI) Värviline. PDF fail – standardile PDF/X:1a (2001). 300 dpi
  5. Trükiteenus 100 tk visiitkaarti. Läikiv laminaat 2 poolt. Arve läheb PrintWell OÜ Partnerfirmale (Trükk)
  6. Tulemüür. Ühekordne paigaldus kodulehele.
  7. Otsingumootorite optimiseerimine ( Külastatavuse tõus ).
  8. 6 Kuud veebimajutust tasuta. www.radicenter.ee
  9. 1 kvartali möödudes e. 3 kuu möödudes süsteemsed uuendused, võimalik tellida püsikliendina iga kvartali möödudes süsteemsed uuendused Haldusliidesele, millele saab klient ligi parooliga.

Võta ühendust

TheRelativity OÜ – 14222112

Martin – Loovjuht

therelativityit@gmail.com

Kasuta all olevat vormi