Mis on Mentorlusprojekt? EAS Mentorlusprojekti esee, kordinaator Eesti Töötukassa

Mis on Mentorlusprojekt EAS Mentorlusprojekti esee, kordinaator Eesti Töötukassa

Mis on Mentorlusprojekt? EAS Mentorlusprojekti esee, kordinaator Eesti Töötukassa

 

Mentorlusprojekt EAS toetusel võib kesta perioodil 1-6 kuud. Mentorlusperioodi üleseehitus on keeruline ja nõuab Mentori ja Mentee vahelist koostööd. Mõnikord teostatakse mentorlust ainult 6-10 tundi. Tuntumad mentored on EAS ja Intelligentne Mentorlus. Mentorlusprojektis tuleb panna kirja Mentor, Mentee ja Ettevõte ning projekti koridinaator. Projekti kordinaatoriks võib olla Eesti töötukassa, kuna Töötukassa annab ja eraldab raha 2 aasta jooksul ettevõtte loomisest, kui inimene on olnud töötu ja loonud ettevõtte taodeldes Eesti Töötukassalt toetust ettevõtte loomisel.

 

Mentorlusprojektis pannakse kirja esmased eesmärgid: näiteks: Kasvatada käivet kuni 50%. Tehakse kokkuvõte perioodist ja kirjutatakse Mentori ja Mentee omavahelised kokkuvõtted. Esmased eesmärgid pannakse kirja ajavahemikku sobitades ja kirjeldatakse ära täpne kuupäevade arv ja tundide või kuude arv, millal Mentorlusprojekt aset leiab.

 

Mentor aitab teha järgmised sammud nagu: maksta sisse protsentuaalselt kogu osakapital ettevõtluskasumist, dividentidest või palgast. Samuti võib inimene maksta sisse osakapitali ettevõtte juhina erakontolt. Töötukassa keelab rangelt muid makse osakapitali osas, kui ainult ettevõtja erakontolt. Selle järel tuleb esitada andmed äriregistrile www.rik..ee.

 

Mentor aitab leida ühe uudse äridee ettevõtte tegevusvaldkonna laiendamiseks. Kasvatada kliendibaasi vähemalt 7 püsikliendi võrra. Mentee peab osalema aktiivselt kliendiüritustel ja leidma vähemalt 30 uut kontakti, kellele teha toote ja teenuse osas pakkumisi ning koostööd. Mentee peab leidma tasuta reklaamivõimaluste kasutamise võimalusi nagu Youtube, Ettevõtte kodulehtede võrgustik, sotsiaalmeedia ja Otsingumootorite optimeerimine. Eesmärk on viia Ettevõtte domeenid ja kodulehed kõrgemale positsioonile Googles. See nõuab teatud väljaminekuid nagu AdWords kampaaniate eest maksmine. Suurem osa sellest on Mentee teha ja tema osa eesmärkide püstitamisel

 

Copywriting, Sisuturundus ja SEO. Miks ja Kuidas?

 

Mentee, kes tegeleb aktiivselt Copywritingu ja sisuturunduse ning kodulehtedega peab viima ettevõtte domeenid ja kodulehed kõrgemale positsioonile Googles. Tuleb tähele panna, et Google indekseerib kodulehekülgi või alustava ettevõtte kodulehekülgede muudatusi Google Search Consoles. Google arvestab link buildingut e. linkimist ( Mitu kodulehekülge Mentee ettevõtte domeeni lingib ja kui suur on linkide arv Mentee koduleheküljel. Kodulehel peaksid olema human readable urlid nagu www.ettevõte.ee/mentorlusprojekt. Kogu protsess nõuab ka teatud väljaminekuid nagu AdWords kampaaniate eest maksmine. See on mugav märksõnade järgi saada esmastele positsioonidele Googles. Ettevõte, kes kasutab AdWords’I, selle kasutamise lõppemisel tõuseb Google positsioonil, kuna Google arvestab, et ta on ettevõtte kodulehekülge reklaaminud. Samuti loeb Google positsioonis tähtsust ettevõtte kodulehe vanus e. domeeni vanus. 11 aastat eksisteerinud firmad on Googles esimeste seas kuna nende domeenid ja koduleheküljed on eksisteerinud kaua ja nende tegevus on Google jaoks code security läbi usaldusväärsemad.

 

Passiivne tulu on väga tähtis asi veebiportaalide juures. Mentorlusprojekt annab võimaluse läbi arutada faktid kuidas tõsta veebiportaalide tegevust 30% võrra. See tähendab 30% külastajate arvu tõusmist. Samuti ei saa mainimata jätta, et on vaja tõsta äriregistris punktide arvu 25% võrra. Mentor peab selgeks tegema alustavale või tegevale ettevõttele, kuidas juhtida protsessi, teenust või ettevõtet. Mentorlusprojekt peab kaasama informatsiooni ettevõttele, kuidas luua reklaamipinna lepining varakate veebiportaalide tegevusalasse klassifitseeruvatel kodulehtedel, kus käib üle kümnetuhande inimese kuus. Selline on mõistlik arv 10000 inimest kuus lisaks olemasolevale külastatavusele, pärast Mentorlusprojekti lõppemist, et saavutada antud tulemused. Turundusega tegelev ettevõte peab palkama bännerite valmistaja ja tellima bänneripinna. On ka tasuta ja soodsamaid lahendusi, nagu Google ja Inforegister. Järgnevalt Inforegistrist.

 

Inforegister Miks ja Kuidas?

 

Samuti peab Mentor informeerima turundusettevõtet inforegistrist – www.inforegister.ee. Inforegister pakub laiahaardelisi võimalusi, kuid nende äritegevus ei ole 100% eetiline. Näiteks saab 20 euroga kuus tõsta oma firma mainet ja ettevõtte juhatuseliikmete punktide arvu ainult selle läbi, et sisestada 100% oma Firma informatsioonist. Inforegister annab juhatajale võimaluse panna oma 7 bannerit 5’ele firmale Inforegistri sama ala konkurentide pindadele. Kas poleks mõnus, kui sinu bannered asetsevad Merko informatsiooni all? Merko on suurettevõte ja usun, et seda külastatakse Inforegistris 30000 korda. Kahjuks on Merko pind hõivatud.

 

Mentorlusprojekti uued ja piajalisemad eesmärgid 2019

 

  1. Kapitali sissemakse teostamine.
  2. Kogukapitali tõstmine 2556 euroni. Suuremat kapitali sisse pole mõtet maksta.
  3. Kaasata uusi Partnereid.
  4. Müüa Ettevõtte osalus ja investeerida see kinnisvarasse.
  5. Ettevõtte finantsiisiga seoses, tuleks lahendada problemaatiline olukord, kus turg ei soovi ettevõtet osta, mis on 4000.- euroga miinuses. Kuidas sellest olukorrast välja tulla? Järgnevad punktid annavad sellele lahenduse.
  6. Laiendada problemaatilised asjad interneti traffiku osas e. külastatavuse osas, kuna ainuke reklaamiorgan on Inforegister IR KREEDIX – Reklaam 20 eur kuus ja Google otsing. Viimane on tasuta ja kõige paremini hallatav oskusliku SEO tegemise läbi.
  7. Detailselt, kui ettevõtte statistika on langenud. Tõsta statistikat Google AD Wordsidega 20000 külastajani kuus.
  8. Teenida raha reklaami pealt välisturul, passiivse tuluna, kuna hetkeline ShareASale on tootnud 10 kuu jooksul “Merchant” läbi näiteks ainul 36 eurot. Ostetud on puitesemeid, õlisid ja muid tarbe kaupu. ShareASale jääb mängust välja. Luua sidemed portaalidega, mis tegelikult toodavad tohutut trafficut. Luua lepingud artikli ja uudistefirmadega. Passiivne tulu on reaalne, kui reklaamitakse näiteks T-särke või muid tarbekaupu. Seega võib ShareASale töötada, Merchant’ide kaudu, kes maksavad ostu pealt protsendi ning iga 50 dollari laekumisel makstakse see ettevõtja PayPal kontole. Passiivse tulu laekumise summat saab reguleerida suuremaks, kui 50 dollarit.
  9. Tulevik : Veebiportaalide tegevusega tegelevad firmad peaksid laiendama oma andmebaasi 580 postituseni, nendest, umbes 200 poliitilist uudist, nt. Süüria, Venemaa, Israel ja USA. Ainult juhul, kui portaalis on rubriik : Poliitika.
  10. Kuidas leida välisturu kliente, reklaampinna jaoks? Palgata Andmesisestaja ja Ajakirjanik ( Inglise keele kõrgtasemega ) Tasu artikli pealt või tundide arvel. Inimene on olemas ja tahab alustada alguses tasuta. Mõistlik on luua 1-2 kuuline prooviperiood uuele töötajale.
  11. Laiendada Veebiportaalide Tegevust üle maailma ja luua püsivad partnersuhted välismaiste infrastruktuuridega.
  12. Finantseeringud antud eesmärkide saavutamiseks tulevad erainvestori kontolt.
  13. Google AdWords kasutamine, pannes paika oodatavate dividentide arvu kuus ja müügitulu. Potensiaalne tulu peab ära olema märgitud mentorlusprojektis müügi või pasiivse tuluna.
  14. Ettevõtte Juhataja ei tohiks raisata aega, vaid tõsta oma numbrilisi näitajaid ja panna oma dividendid ning palk erainvesteeringutesse, selleks on näiteks kasulik SEB CORPORATE FUND. Kahjuks on viimane minuses ja võib ainult tulevikus tuua tulu, kui müüa osakud suurema investeeringu korral, jälgides Fundi graafilist kõikumist. Võib osutuda 10 aastaga tulu kasvu 20% või siis langeb Fund täielikult miinusesse. Kui Fond langeb miinusesse ei ole motet raha välja võtta. Kui Fond langeb veelgi, ei ole motet raha välja võtta, seega jääb investeerija miinusesse ja peab jälgima, millal nt. madalseisus osta aktsiaid või väärtpabereid ja müüma need ära graafilises kõrgseisus.

 

Sidemed osaühingutega ja muu Teenuste pakkumine, Miks?

 

Tuleb luua sidemed osaühingutega. Kõige kindlam viis investeerida on kapitaliga saada osaühingu juhatusse ja lepinguga võtta välja dividente 20% käibemaksuga.

 

Pakkuda edaspidigi IR Teenuseid ning käsile võtta Projektiekspertidele sisuturundustekstide pakkumine. Copywriting on päris suure tuluga töö, sellega saab teenida tuhandeid, olenevalt mahust ja kirjamärkide arvust, tavaliselt küsitakse 1800 kirjamärgi pealt teatud summa.

 

Mentor peab reaalselt hindama, kas need eesmärgid on liiga illusoorsed ja suunama tähelepanu riskikohtadele ja riskijuhtimisega seotud asjadele, et ettevõtja, kui erainvestor ei kaotaks midagi, vaid teeniks antud projektidesse ja töödesse investeerides korraliku tulu, mida tavalise investeeringuga va. Nt ( applicationid ) 30-40% tulu aastas võiks talle vabalt sisse tulla. On vaja seada piir. Nõustada. Kuidas, milleks, miks? Ettevõttetesse. Finantsiisi, jms.

 

 

Mis on oodatavad tulemused?

 

Käibe kasv 50 %. Osakapitali sissemakse on teostatud 2500 või 2556 eurot, mis on ettevõtte osakapitali kogumaht. Kliendibaasi laiendada 30 püsikliendi võrra. Uute äriideede leidmine, millest teostusesse lähevad ainult faktiliselt ja reaalselt sissetoovad tuluallikad. Juhataja peab Mentorlusprojektiga osalema mitmel kliendiüritusel, looma ärivõrgustiku sotsiaalse psühholoogilise müügi ja sidemete leidmise arvelt ning tutvuma vanalinna ärivõrgustikuga, mis toob talle sisse rohkem tulu. Ettevõtja peaks otsima soovitusi ning neid kuvama. Tulemustena näeme, reklaamivõimaluste kasutamisel uute klientide tekkimise ja kliendibaasi laiendamise, Google AdWords abiga. Tulemusena võib lugeda arvesse vähemalt 20000 inimese liikumine kodulehekülgedel, eriti, kui ettevõte tegeleb veebiportaalide tegevusega suureneb müük ja finantseerimine traffiku. e. külastatavuse tõusuga. Tulemusena võib lugeda lepinguid reklaamikampaaniate korraldamisega, passiivse tulu alusel. ShareASale on potensiaalne tuluallikas teenides tulu välismaalt.

 

Kaks tulemuslikku näidist

  1. Vahetu kontakt vanalinna restoranidega ja varakate erineva tegevusvaldkonnaga poodidega turul.
  2. Partnerite või partnerfirmade kaasamine

 

Mentori kokkuvõte peaks sisaldama Mentorlusprojektis järgnevat:

 

Mentor peaks läbi viima alustava ettevõtte puhul kes saab EAS toetust, klienti puudutava baaskursuse osas. Eesmärk oli tõsta käivet uute klientide arvelt. Tõstatma probleemi: kust leida klienti, kuidas temaga suhelda, kuidas luua talle sobivaim lahendus, Kuidas kliendi vajadusi kaardistada, kuidas klient leiaks endale optimaalse ajakuluga parima lahenduse.

 

Mentorlusprojekt peaks sisaldama erinevaid kliendi segmentide koostamist ja sisuka ja kena pöördumise väljapakkumist klientidele. Loomulikult on alustava ettevõtte poolt pakutavat teenust keerukas müüa tänu tihedale konkurentsile ent sellegi poolest leiab Mentor Menteed juhendades klientidega kenasti ühise keele. Mentorlusprojekt peaks tõstatama probleemi, kui pooleliolevad tehingud ja tellimustööd on täna paljuski klientide ajanappuse tõttu ootel.

 

Mentor ja Mentee peavad otsustama hoida kontakti ja kliendi vajadusi ning tegevusfookust hinnata aga samas mitte jätte märkamata ka ettevõtja vajadusi kasvada, käivet teha ja areneda. Seega hoiab ettevõtja ise kliendiga suhtluse aktiivse ja operatiivse. Mentorlusprojekt peab välja selgitama Menteele kuidas kaasata väga oskuslikult koostööpartnereid.

 

Ajal, mil pooleliolevad tööd on ootel kliendi ajanappuse tõttu peab Ettevõtte Juhataja aktiivselt otsima uusi kliente ja uusi koostöövõimalusi.

 

Keskenduda tuleb juba tuttava klienditüübi leidmisele. Potensiaalne investeeringu kaardistamise ala on kinnisvara ettevõtted. Neis valdkondades on kinnisvarasse investeerides ette näidata oskuslikud lahendused ja tehtud tööd. Kliendisuhtlust tuleb lihvida, sest klient on tihti hõivatud ja seetõttu närviline ja raske suhelda.

 

Uus ettevõte peab tegema selles osas suure arengu. Eriti mis puudutab kohtumiste läbiviimist. Tuleb tegeleda edasi kliendi kaardistamise mudeli väljatöötamisega, mis optimeeriks mõlema osapoole aega ja annaks põhiinfo vajaduste, eesmärkide, ootuste, probleemide kohta. Lisaks tuleb ellu viia palju uusi ideid oma äritegevuse laiendamiseks. Ka nende eesmärkide elluviimine vajab aega. Kui ideed on head ja mõistlikul kujul neid ellu viies, on võimalik ettevõttel oma äri kasvatada. Tulemusliku müügi tagamiseks peab ettevõtte juhataja olema väga kohusetundlik ja positiivse tulevikupilgu ning suhtumisega,  väga suurte eesmärkide ja ambitsioonidega.

 

Ettevõtja peab olema süsteemne ja eesmärgipõhine. Teinekord eeldatakse klientidega rahulikumat ja personaalsemat suhtlemist. Suhtlemise rahumeelsus toob tulemuse ja pikaajalise koostöö.

 

Eesmärgistamine on väga heal tasemel ja nõuded enda tulemuste suhtes peavad olema kõrged.

 

Soovitusel lihvida läbirääkimiste rahumeelsust ja süsteemsust.

 

Äriideid peab jaguma ja teostus peab olema kiire ettevõtte personali poolt.

 

Copyright – Martin Vaik 22.06.2019 TheRelativity OÜ 14222112

 

www.veebikujundus.ee

www.visiitkaart.info

www.logokujundus.ee

www.therelativity.ee